۰
معاون اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

15 نفر از سرنشینان لنج صیادی در آبهای دریای عمان نجات یافتند

معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تیم مرکز جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل موفق به نجات 15 نفر از سرنشینان یک فروند لنج صیادی در آبهای دریای عمان شدند.
1
1
به گزارش چهاربهاران، سید حسن ابراهیمی اظهارکرد: با اعلام خبر کمک یک شناور مضطر در دریا با مرکز هماهنگی عملیات جستجو و نجات دریایی ( چابهار رادیو )، در 40 مایلی بندر چابهار به دلیل نقص فنی، بلافاصله هماهنگی‌های لازم توسط تیم عملیاتی اداره‌کل صورت گرفت و شناور ناجی 5 به محل حادثه اعزام و تمامی 15 نفر خدمه و شناور به سلامت به اسکله کنارک منتقل شدند.
معاون دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: دریانوردان توصیه‌های لازم را جدی و به هشدارهای هواشناسی، همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل جلیقه نجات، دستگاه بی سیم و دستگاه موقعیت یاب ( GPS ) و آذوقه به اندازه کافی توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: مرکز جستجو و نجات دریایی چابهار با شماره تلفن 1550 با پوشش خدماتی شبانه‌روزی در هنگام دریافت خبر از افراد مضطر در دریا و دریانوردان در مواقع اضطراری در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات رسانی به حادثه دیدگان است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 423881
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *