۰
مدیر کل دفتر آموزش عالی علمی کاربردی کل کشور:

یکی از کمبود های چابهار تورلیدر می باشد

یکی از کمبود های منطقه تورلیدر می باشد باید افرادی را بعنوان تور لیدر برای راهنمایی گردشگران و نشان دادن مناطق تاریخی و زیبای چابهار آموزش داد.
12
12
 
مدیر کل دفتر آموزش عالی علمی کاربردی کل کشوردر گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت :اولین مسافرتم به چابهار بود و فکر نمیکردم منطقه ای با اینهمه ظرفیت اقتصادی و گردشگری و فرهنگی باشد به نحوه ای که در بحث آشپزی و پوشاک می توان بهره برداری زیادی در منطقه انجام داد.
 
علی معصومیان افزود:در بحث توریسم یا همان گردشگری که شامل گردشگری داخلی و خارجی می شود می توان در چابهار کار کرد بخصوص گردشگری داخلی که باعث رشد اقتصادی منطقه می شود.
 
وی ادامه داد: یکی از کمبود های منطقه تورلیدر می باشد باید افرادی را بعنوان تور لیدر برای راهنمایی گردشگران و نشان دادن مناطق تاریخی و زیبای چابهار آموزش داد.
 
وی تصریح کرد:دانشگاهها نیز باید به رشته های تجارت، بازرگانی، فنی، شیلات،صنعت کشتیرانی و صنایع کوچک دریایی توجه داشته باشند و بصورت مکمل بااین رشته ها به فرهنگ و هنر غنی منطقه که بسیار زیباست توجه خاص داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد:حوزه ها و دوره های تک پودمان کوتاه مدت  در رشته های مختلفف دانشگاه علمی کاربردی چابهاربه دلیل بومی بودن آموزش ها می تواند بسیار مهم باشد که برگرفته از تکنولوزی های در حال اجراست یعنی رشته های مرتبط با کار منطقه از طریق دانشگاه آموزش داده می شود و در کمترین زمان می توانند به کسب و کار برسند.
 
 
 
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 423862
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *