۱
دهیار روستای کمب چابهار:

فاضلاب چابهار باعث مشکلات تنفسی برای اهالی کمب، عثمان اباد و هوت آباد شده است

جایگیری فاضلاب چابهار در محدوده ما باعث مشکلات تنفسی برای اهالی کمب، عثمان اباد و هوت آباد شده است و هیچکس توجه ای به این قضیه نمی کند.
122
122
دهیار روستای کمب در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: در حال حاضر اداره آب و فاضلاب با جایگذاری و ورود فاضلاب در محدوده کمبف عثمان اباد و هوت آباد مشکلات تنفسی زیادی را برای نوزادات، کهنسالان و عموم مردم بوجود آورده اند و در خصوص حل این معضل هیچ اقدامی انجام نداده اند.
محمد سعید زین الدینی افزود: علاوه بر این معضل، مشکلات دیگری که باعث بروز تصادفات در اینجا شده است در خصوص جایگذاری تیر برق ها می باشد که با عقب نشینی خانه ها الان وسط معابر قرار گرفته اند که از رییس اداره برق تقاضا داریم این مشکل را حل کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر 500 میلیون تومان از بودجه خودمان برای آسفالت معابر صرف کرده ایم که 80 هزار متر مربع از معابر اصلی با همکاری بنیاد مسکن و شهرسازی و با قیر رایگان آسفالت شده است.
وی تصریح کرد: مشکل سند ملکی خانه ها در حال حل شدن است اما راه و شهرسازی ایرانشهر که حل این مشکل را برعهده گرفته خیلی کند عمل میکند و میتواند این مشکل را سریعتر حل و فصل کند تا امکانات رفاهی به جمعیت 40 هزار نفری اینجا هم تخصیص داده شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات اب شرب در اینجا حل نشده و اب شهری هیچگونه لوله کشی در این خصوص انجام نداده است.
 
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 423854
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *