۰
رییس بنیاد شهید چابهار:

حضور مردم انقلابی و ولایتمدارچابهار در تشییع شهدای گمنام بی مانند و غیر قابل توصیف بود

حضور مردم انقلابی و ولایتمدارچابهار در تشییع شهدای گمنام بی مانند و غیر قابل توصیف بود و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم.
11
11
به گزارش خبرنگار چهاربهاران، رییس بنیاد شهید چابهار در بیانیه ای در خصوص حضور پرشور مردم در تششیع شهدای گمنام گفت:پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند .
علی داور نیا افزود:سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند .
وی ادامه داد:خدای عزوجل را شاکریم که در تشییع پیکرمطهر شهدا گمنام شاهد حضور امام جمعه معززشهرستان، فرماندارمحترم چابهار و کنارک و فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل و حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار  چابهاردر مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر3 شهید والا مقام ۸ دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم .
وی خاطرنشان کرد:بواقع همه  شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است وحضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهر چابهار در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین پیکر مطهر این سه  شهید عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، نظام و ولایت است ، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .
وی اظهار کرد:بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .
وی اذعان کرد:بعنوان خدمتگزاری کوچک ، از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر همه مردم در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر می نمایم وانشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم .  
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 423853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *