۰
یادداشتی به بهانه حضور لاله های گلگون سه شهید دفاع مقدس در چابهار:

محور توسعه شرق میزبان سه لاله گل گون دفاع مقدس می شود/ آثار و برکات شهدا پس از شهادت نیز ادامه دارد

بندر چابهار در چند روز آینده میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود و جمع شهدای گمنام این بندر جنوبی کشور به 10 شهید خواهد رسید.
12
12
به گزارش چهاربهاران، فرهنگ ايثار و شهادت در شمار عالي ترين فرهنگ و ارزشهای معنوی است که مي تواند جامعه  اسلامی و ایرانی کشور را به تکامل و تعالي برساند، این فرهنگ انتقال دهنده پيام و آرمان شهدایی است با عظمت مرتبه اي است که جز خوبان و برگزیدگان عصر خود بوده اند.
پيام لاله های گلگون کفن آنان  براي نسل امروز دست یافتن به مقام راضیه مرضیه و رضوان الهی از راه پیمودن  طريق الله، طريق عزت، آزادي و سعادت و سربلندي دنيا و آخرت است؛ در شرايط فرهنگی و تهدیدات نرم حال جهان امروز، نياز روز افزون نسل جوان به ارزشهاي متعالي اسلامي بیش از پیش احساس می شود.
حضور معنوی شهدا تاثیر گذارترین حرکت فرهنگی است
 ترويج فرهنگ شهادت و ايثار به عنوان والاترين کار فرهنگی و تاثیر گذارترین حرکت فرهنگی است که بر عهده همه نهادهای فرهنگی و دلسوزان انقلاب اسلامی است و حضور پیکر پاک و مطهر انان مراکز و مناطق مختلف کشور تاثیرات شگرفی را بدنبال خواهد داشت.
تدفین پیکر مطهر شهدای جاویدالاثر دراماکن مختلف فرهنگی،اموزشی،نظامی و مساجد و محلات با هدف احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از طرح های معنوی و بسیار اثر گذاریست که هر چند گاه با تفحص مناطق عملیاتی پیکر پاک شهدای گمنام در مناطق مختلف کشور  آرام می گیرند.
شهدا دیروز در جبهه های حق علیه باطل وظیفه سنگین خود را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست بیگانه افتد .همانطور که مقام معظم رهبری فرموند«جنگ گنجینه ای تمام نشدنی برای ایندگان است»شهدا نیز پس از ماموریت خطیر خود در دفاع از ناموس و این اب و خاک ،پیکر پاکشان آرام بخش و سیراب کننده دلهای انسانهایی است که از حضور این سبک بالان ساحلها ارام می گیرند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 423837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *