۰
معاون پارلمان سازمان تبلیغات کشور:

هرگونه کم کاری مسؤولین خیانتی نابخشودنی ست

هرگونه کم کاری مسؤولین محلی وکشوری در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان خیانتی نابخشودنی ست.
uhi
uhi
معاون پارلمان سازمان تبلیغات کشور در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی  در گفتگو با چهاربهاران، گفت: زبان از باب تشکر از مردم ایران بخاطر حضورهای حماسی در راهپیمایی ها قاصر است و به پاس این صمیمیت در لحظه های مختلف نظام توسط مردم هر گونه کم کاری به مردم بخصوص در مناطق محروم توسط مسؤولین خیانتی نابخشودنی ست.
علی دارابی افزود: هر آنچه در راه خدمتگزاری به مردم انجام می شود کم است زیرا مطالبات مردم  بحق است زیرا هیچگاه زیاده خواهی نکرده اند و مسؤولین باید به مردم، شفاف، صریح و بدون وقفه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: آشتی ملی لفظ نامربوطیست که بیان می شود به طوریکه مقام معظم فصل الخطاب فرمودند مردم دشمنان و فتنه ۸۸ را فراموش نمی کنند و خطوط قرمز نظام در مورد فتنه ۸۸ مشخص است.
وی در خصوص برجام گفت: در برجام ما یک سری موفقیت ها و یک سری ناکامی ها داشته ایم اینکه بگوییم برجام نقطه امید به راههای موفقیت بوده، نه کاملا اشتباه است چراکه ما در گفت گو های بدون مکر و حیله با آمریکا جلو رفتیم وطبق دستور مقام معظم رهبری که ساخت بمب اتم را حرام اعلام کردند، بمب نساختیم ولی آمریکا با ابزارهای الکتریکی پیشرفته و قول های رسانه ای ما را بده جلوه داد و برجان را نقض کرد.
وی خاطرنشان کرد: دانشمندان نسل سوم و چهارم ما بسیار بی نظیر عمل کردند و به دنیا نشان داده ایم که با مغزهای متفکر داخلی می توانیم به قله های افتخار دست یابیم.
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 423799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *