۰
در سومین همایش جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان چابهار و کنارک؛

کلنگ سه طرح آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال در چابهار زده شد+ تصاویر

ساخت سه طرح آموزشی 48 کلاسه درس در سومین همایش جشنواره خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 136 میلیارد ریال در شهرستان چابهار آغاز شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی سه طرح های آموزشی گفت: سرانه فضاهای آموزشی در جنوب کشور در رتبه پایینی قرار دارد و در تلاشیم با همکاری خیران و اعتبارات دولتی این سرانه فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی چابهار افزایش دهیم.
علیرضا راشکی افزود: عملیات ساخت سه طرح آموزشی 48 کلاسه شامل ساخت مجتمع آموزشی 30 کلاسه روستای کمب، مدرسه 12 کلاسه و هنرستان دریایی از دیگر طرح های آموزشی کلنگ زنی شده در شهرستان چابهار بود.
وی بیان کرد: این طرح های آموزشی که در مجموع 8 هزار و 900 مترمربع زیربنا دارد با اعتباری بالغ بر 136 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
راشکی خاطرنشان کرد: برای این فضای آموزشی خوابگاه، سلف سرویس، سرسرای ورزشی، نمازخانه و سرایداری در این طرح ها پیش بینی شده است.
عملیات ساخت سه طرح آموزشی با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، نماینده مردم مجلس در شورای اسلامی و شماری از مسئولان محلی در چابهار آغاز شد.
 

.

.

انتهای پیام/
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 423796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *