۰
امام جمعه شهرستان چابهار در مراسم افتتاح کارخانه تولید لوله و پروفیل فلزی آریا:

راه اندازی کارخانه ها سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال می شود/با ایجاد اشتغال استخدام ۱۰۰ خانواده تأمین مالی می شوند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: با۱۰۰ نفر استخدام ۱۰۰ خانواده تأمین مالی می شوند که تبعات ارزشمند اخروی برای سرمایه گذار خواهد داشت.
لیقلف
لیقلف
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در افتتاحیه شرکت پروفیل که با حضور استاندار و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار برگزار شد بابیان این مطلب گفت:من در افتتاحیه ها شرکت نمیکردم چون اکثرا بعد از مدتی متوقف می شوند ولی راه اندازی چنین کارخانه هایی که در فاز اول در حدود ۱۱۰ نفر را نان آور خانواده می کند و به مسیر انسانیت قدم بر میدارند بسیار ارزشمند است.
افزود: سرمایه گذاران مجاهدان فی سبیل الله می باشند زیرا از سرمایه خود برای رفع نیاز نیازمندان استفاده میکنند و جمعی از جوانان مشتاق کار را بکارگیری می کنند.
وی ادامه داد: کارهای بزرگی مثل پتروشیمی مهم است اما این قبیل شرکت ها یی که در منطقه ملزومند و در مدت کوتاهی به بهره برداری می رسند قطعا بازده سریعتری دارند.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: این قبیل کارها مورد رضایت مقام معظم رهبریست و باید هزاران مورد مانند این را در منطقه اجرا کنیم چراکه انقلابی بودن یعنی پیشرفت دائمی و بدون توقف که باعث توسعه همه جانبه ما می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 423779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *