۰
مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

توجه و پیشرفت در روستاها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ توجه به محرومان، بزرگترین نقطه قوت پس انقلاب

مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: محرومیت زدایی و توجه به اقشار ضعیف و آسیب دیده از شاخصه های اصلی و اقدامات نظام پس از انقلاب بوده است.
4
4
مولوی سید محمد درتکیده در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: شهرستان چابهار قبل از انقلاب در دست آمریکا برای ساخت پایگاه های عظیم نظامی بود که هدفی جز حفظ منافع امریکا را دنبال نمی کرد.
وی افزود: در حالیکه در این  شهرستان چابهار حتی یک جاده آسفالت نداشتیم و اکنون به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الان همه جاده ها و خیابان های شهر و حتی کوچه ها آسفالت هستند و از همه نظر بسیار بهتر از قبل از انقلاب است .
وی بیان کرد: در بحث آبرسانی علی رغم مشکلاتی که هنوز است در برخی نقاط الان آب لوله کشی و سالم داریم و در صورت مدیریت صحیح آب این تعداد قابل افزایش نیز می باشد.
مولوی اهل سنت ادامه داد: برق رسانی و مخابرات تا دورترین نقاط روستاها ودرهر نقطه ای از شهرستان و احداث راه های مواصلاتی به ظهرها و روستاها از دیگر خدمات ارزنده نظام پس از انقلاب است.
وی اذعان کرد: به برکت انقلاب از کوچکترین روستا تا بزرگترین روستا از امکانات آموزشی استفاده میکنند و روستایی بدون مدرسه و معلم در حل حاضر به جرات می توان گفت نداریم.
مولوی درتکیده افزود: چون در گذشته راه و جاده وجود نداشته مردم برای نقل و انتقال مایحتاج خود با مشکل مواجه بودن ولی امروز با ایجاد راه های مواصلاتی مردم روستا وضعیت معیشتی انها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.
وی گفت: علی رغم تحریمهای ظالمانه امریکا با این همه و در همسایگی کشورهای بی ثبات همسایه هنوز هم مردم احساس امنیت و آرامش می کنند.
مدیرانجمن اهل قلم بلوچ چابهار  خاطرنشان کرد: امید می رود با توجه خاص و دید مثیتی که مقام معظم رهبری به منطقه سیستان و بلوچستان و توسعه سواحل مکران دارند آینده روشنی در انتظار این منطقه است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 423748
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *