۰
دعوت علما و روحانیون شيعه و سني چابهار در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، روز پیروزی ملت ایران؛

حضور آحاد مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نمادی از وحدت ملی است/ مرگ بر آمریکا شعار محوری راهپیمایی 22 بهمن است

امامان جمعه شيعه و سني از آحاد مردم جهت شركت يكپارچه در راهپيمايي 22 بهمن که نمادی از وحدت ملی را به نمایش می گذارند؛ دعوت کردند.
12
12
به گزارشچهاربهاران، شماری از علمای اهل سنت و ائمه جمعه شیعه و سنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی در بین ملت های مسلمان جهان است ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را وظیفه ای شرعی و نقش برآب کردن توطئه دشمنان عنوان کردند.
حضور حداکثری مردم موجب استحکام پایه های نظام می شود
امام جمعه اهل سنت شهر نگور با دعوت از مردم در راهپيمايي اظهار کرد: حضور مردم در صحنه ها باعث استحكام پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد شد.
مولوي عبدارحمن عارفي به خبرنگار چهاربهاران، گفت: مشروعيت هر نظامي از ميزان حضور مردم در مناسبتهاي ملي و همراهي با مراسمات مربوط تثبيت نظام سنجيده مي شود.
وی افزود: علت پایبندی مردم به این انقلاب پس از گذشت سی و هفت سال از آن اسلامی بودن این انقلاب و مردم سالاری است چرا که در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی ایفا می کنند و حکومت را اداره می کنند.
شرکت در راهپیمایی یک وظیفه شرعی و عمل به صالح است
مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان چابهار گفت: در حكومت اسلامي حضور مردم در صحنه ها به عنوان يك وظيفه شرعي و عمل به صالح است.
حجه السلام والمسلمين نصرالله یارمحمدزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران افزود: حضور مردم باعث مايوس شدن بيگانگان و نقش برآب شدن توطئه آنها خواهد شد.
 مرگ بر آمریکا شعار محوری راهپیمایی 22 بهمن است
سیدمحمد درتکیده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همان طور که رهبر ما فرموده بود، انقلاب ما در جهان صادر شده است و ما تاثیر صدور آن را در نقاط بسیاری شاهد هستیم؛ ما عملمای اهل سنت ایران بار دیگر در این ایام مبارک بیعت خود را با روح امام راحل تجدید نموده و اعلام می داریم که همچون گذشته و با شکوه تر و حضوری گسترده تر در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کرده و نفرت و انزجار خود را از تمام زورگویان و ظالمان که آمریکا و رژیم غاصب فلسطین سردسته آنان هستند، اعلام خواهیم کرد و با مشتهای گره کرده ندا خواهیم داد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل.
وي بر مشاركت حداكثري ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن تأكيد كرد و افزود: حضور در راهپيمايي 22 علاوه بر اينكه مانور نمايش اقتدار بوده بلكه سجده شكرانه ملت ايران به درگاه پروردگار به خاطر انقلاب است.
ما بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهیم گفت
امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار گفت: جامعه اهل سنت در كنار ساير برادران شيعه همچون گذشته با حضور پر صلابت و مقتدر ثابت خواهند كرد كه در كنار نظام و صحنه هاي انقلاب هستند.
مولوي عبدالرحمن ترنج زر در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: از كليه علما و روحانيون درخواست مي كنم كه با روشنگري و ارائه تفكرات با بصيرت و انتقال آن به جوانان زمينه حضور مردم را در مراسم راهپيمايي 22 بهمن فراهم سازند.
وی افزود: ملت همیشه در صحنه ما بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهند ساخت.
  انتهاي پيام/
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 423745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *