۰
فرمانده انتظامی چابهار با دیدار با فرمانده یگان حفاظت اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان:

امنیت و آرامش محور اصلی سرمایه گذاری، پیشرفت و توسعه است

فرمانده انتظامی چابهار گفت: امنیت لازمه توسعه، رشد و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی است.
32
32
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم در دیدار با فرمانده یگان  حفاظت اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به امنیت و آرامش که محور اصلی سرایه گذاری است اظهار کرد: امنیت و آرامش محور اصلی سرمایه گذاری، پیشرفت و توسعه است که این نعمت در سایه تلاش و اقتدار و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شامل حال شهروندان و مسافران شهرستان چابهار شده است. 
وی با اشاره به نقاط مشترک کاری بین پلیس و یگان حفاظت شیلات افزود: می توان خیلی از کاستی ها را با همدلی و همکاری بیشتر و گسترده تر، مرتفع کرد.
کیخا مقدم بیان کرد: یکی از اساسی‎ترین نیازهای جامعه امنیت است و ایجاد امنیت در جامعه با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاه‎ها و نهادهای برون سازمانی با نیروی انتظامی میسر خواهدشد.
در این دیدار سرهنگ جنتی فرمانده یگان حفاظت  اداره کل شیلات استان ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید چابهار و دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی از همکاری  نیروی انتظامی با یگان حفاظت  در مقابله با افراد سود جو تقدیر کرد.    در پایان  برهمکاری  پلیس و یگان حفاظت  شیلات  با بکارگیری تمامی تجهیزات در سطح حوزه استحفاظی جهت مقابله با متخلفان و سودجویان تاکید شد.   انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 423741
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *