۰

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روزنیروی هوایی درکنارک برگزار شد

همزمان با روز نیروی هوایی امروز (19بهمن)، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان های کنارک و چابهار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی این شهرستان برگزار شد.
3
3
به گزارش چهاربهاران، فرمانده پایگاه هوایی کنارک در این مراسم با تبریک روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقدام نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 در بیعت تاریخی با امام راحل (ره) یکی از رویدادهای برجسته تاریخ ایران اسلامی به حساب می آید به گونه ای که امام خمینی(ره) از آن به عنوان یک روز ماندگار یاد کرده است.
امیر سرتیپ خلبان مسعود جعفری افزود: روز نیروی هوایی روز تجلی بیعت ارتش و ولایت است زیرا نیروی هوایی به معنای واقعی در این روز به ملت پیوست و رژیم شاهنشاهی را ناامید کرد.
امام جمعه کنارک نیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همگی سربازان امام زمان (عج) هستند.
حجت الاسلام حسن ملکی افزود: نیروی هوایی به عنوان گل سر سبد ارتش در 19 بهمن روز ماندگاری را در تاریخ به ثبت رساند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است گفت: نیروهای مسلح علاوه بر جنگ سخت در عرصه جنگ نرم نیز همواره منشا خدمات ارزنده برای نظام بوده اند.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز نیروی هوایی امروز با حضور شماری از مسئولان، یگان های نظامی منطقه سوم دریایی نبوت، پدافند هوایی، ارتش، پایگاه دهم شکاری، ناحیه سپاه و دریابانی چابهار و ناحیه بسیج و نیروهای انتظامی کنارک با اجرای رژه باشکوه در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد.
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 423737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *