۰

پنجمین "همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی" در چابهار برگزارمی شود

همايش ملي ساحل پيمايي و مریخ نوردی ٢٦ لغايت ٢٩ بهمن ماه در سواحل زيباي مكران برگزار مي شود.
12
12
به گزارش چهاربهاران، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با مشارکت 16 حامی نهادهای دولتی و مردمی شهرستان چابهار پنجمین "همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی" را 26 لغایت 29 بهمن ماه جاری برگزار می کند.
محورهای اصلی همایش مریخ نوردی در کوههای کلانی و آریا (مینیاتوری)، ساحل پیمایی سواحل مکران، اجرای بازی های بومی محلی و همگانی، اجرای موسیقی سنتی زنده، سفر جذاب دریایی با لنج در اقیانوس، برگزاری مسابقه ساخت مجسمه شنی و برنامه های متنوع دیگر می باشند.
علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند تا تاریخ 19 بهمن سال جاری به دبیرخانه این همایش، واقع در اداره ورزش و جوانان چابهار مراجعه کنند.
فدراسیون ورزش های همگانی، صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، دانشگاه بین المللی چابهار، شهرداری بندر چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، حفاظت محیط زیست چابهار، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی از حامیان برگزاری این همایش هستند.
به گفته عمر بلوچ رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار به دليل درخواست علاقمندان و استقبال بسيار خوب، ثبت نام همايش ملي ساحل پيمايي و مريخ نوردي تا پايان وقت اداري سه شنبه ٩٥/١١/١٩ تمديد شد و علاقمندان به دبیرخانه این همایش، واقع در اداره ورزش و جوانان چابهار مراجعه کنند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 423731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *