۰
رئیس هلال احمر کنارک:

با شروع بارندگی در کنارک ۱۰ خانوار همچنان در چادر هلال احمرند

باران از شب جمعه دوباره می بارد ولی ۱۰ خانوار به دلیل آسیب از بارندگی قبلی هنوز در چادر هلال احمرند
rce
rce
 
مراد بخش اسداللهی درگفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهاذ کرد: بارش مجدد باران در حالی از دیشب آغاز شده است که در حدود ۱۶۰ خانه به دلیل بارندگی قبلی نیاز به مرمت دارند.
وی افزود: در بارندگی قبلی ۱۸۷ خانواده بخش زرآباد و کنارک مجبور به استفاده از چادر شدند و قبل از بارندگی دیشب نیز در حدود ۱۰ خانوار که بصورت کپری در بستر رودخانه زندگی میکردند به دلیل تخریب محل زندگی خود مجبور به زندگی در چادر شدند.
اسدالهی ادامه داد: بسیاری از این خانواده ها چادر های هلال احمر را به حیاطشان برده و در آنجا مورد استفاده قرار دادند و حتی کسانی که در جاهای صعب العبور زندگی می کردند در بارشی که از دیشب بصورت کم و زیاد آغاز شده با گرفتن چادرهای هلال احمر در بارش قبلی میتوانند استفاده لازم را داشته باشند.

به گزارش چهاربهاران، بارش باران در حالی در بخش زرآباد و کنارک آغاز شد که برطبق بررسی های هلال احمر در حدود ۱۶۰ خانه به دلیل آسیب دیدگی ناشی از بارش هفته گذشته نیاز به مرمت و بازسازی دارند.
این بارش در حالی شروع شدکه کارگروه پیگیر در خصوص بازسازی سریع منازل صدمه دیده تشکیل نشده است حتی در هفته گذشته پرونده مشکلات این خانواده های آسیب دیده از بارش با تشکیل جلسه ستاد بحران به ریاست تنها فرماندار ۲ شهرستان و مسئؤلین ادارات در فرمانداری چابهار بسته شد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 423712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *