۰
با حضور سفرا، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های پنج کشور؛

آغاز به کار نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته در چابهار/ عکس

با حضور سفرا، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های پنج کشور، نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات در چابهار آغاز به کار کرد.
1
1
به گزارش چهاربهاران، صبح امروز نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات با حضور سفرا، دبیران دوم و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های پنج کشور افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، بنگلادش و قزاقستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار و نمایندگان 40 شرکت بزرگ ایرانی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت هنرپردازان و بازرگانی پدیده تجارت رایکا و مجری این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته با حضور 40 شرکت تولید کننده داخلی از امروز 13 تا روز جمعه 15 بهمن در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد دایر است.
بهاره خالقی افزود: برای حمایت از صنعتگران صنایع دستی سیستان وبلوچستان غرفه هایی بصورت رایگان در اختیار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از مسئولان، هیات های بلندپایه و سرمایه گذاران کشورهای مختلف منطقه و شرکت های بزرگ تولیدی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.
 

.

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 423704
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *