۰

نمایشگاه مواد غذایی با محوریت صادرات در چابهار برگزار می‌شود

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات از ۱۲ تا ۱۵ بهمن‌ماه با شرکت هیئت‌های بلندپایه اقتصادی و بازرگانی از ۶ کشور دنیا و ۴۰ شرکت بزرگ داخلی در چابهار برگزار می‌شود.
2
2
به گزارش چهاربهاران، علی رجبی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با محوریت صادرات از 12 تا 15 بهمن‌ماه با شرکت هیئت‌های بلندپایه اقتصادی و بازرگانی از 6 کشور دنیا و 40 شرکت بزرگ داخلی در مرکز همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: توازن رونق صادرات نسبت به واردات و نیز انتخاب چابهار به‌عنوان مرکز صادرات و واردات برای کشورهایی که از لحاظ زمان و هزینه این بندر برایشان مقرون به صرفه است به عنوان اهداف برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، بنگلادش، قزاقستان و عمان از جمله کشورهایی هستند که سفرا و رایزن های بازرگانی و اقتصادی آنان به منظور آشنایی با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی چابهار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
رجبی اضافه کرد: برای نخستین‌بار در کشور دستگاه P.O.S ارزی در این نمایشگاه رونمایی و جهت استفاده به شرکت‌کنندگان نمایشگاه عرضه می‌شود.
مدیر بازرگانی منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه به منظور تسهیل در امور صاحبان صنایع توافقنامه‌ای بین شرکت حلال جهانی و منطقه آزاد چابهار جهت ارایه برند حلال به صنایع تولیدی منعقد می‌شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 423692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *