۰
رئیس کمیته امداد چابهار:

یک هزارو ۹۱۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد چابهارند

رئیس کمیته امداد چابهار گفت: یک هزارو ۹۱۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد چابهارند که خدمات دهی لازم انجام می شود.
11
11
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر نیازمندان چابهار با ۵۲ روستا تا پاسگاه سید یداللهی تحت پوشش کمیته امداد چابهار هستند و خدمات دهی لازم به آنان داده می شود.
وی افزود: چابهار به صورت مستقل جزو اولین کمیته امداد های جنوب استان بوده و بعد از آن در کنارک و نیکشهر کمیته امداد مستقل تشکیل شده است.
گلزاری ادامه داد: در مرداد امسال هم نگور دارای کمیته امداد مستقل شد.
رئیس کمیته امداد چابهار بیان کرد: در حال حاضر مناطق پرجمعیتی مانند دشتیاری زیر نظر نگور و حدودا 372 روستا را پوشش دهی می کند.
رضا گلزاری‌مقدم در نشست که در آبان ماه امسال با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار داشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 33 خانوار در روستای "طیس" شهرستان چابهار سکونت دارند که عمده نیاز آنها اشتغال است و در سال جاری 33 خانوار این روستا با برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان منطقه آزاد چابهار با بهره‌مندی آموزش و مهارت‌آموزی متناسب با نیاز منطقه و همچنین اعطای وام قرض‌الحسنه به خودکفایی می‌رسند.
مدیر کمیته امداد چابهار گفت: کمیته امداد شهرستان چابهار با بیش از یک هزارو ۹۱۳ خانوار تحت حمایت، خدماتی از جمله مستمری ماهانه، درمانی، فرهنگی، آموزشی، مشاوره، اعطای تسهیلات اشتغال و کارگشایی، احداث مسکن،کمک هزینه تحصیل و ازدواج به آنان ارائه می‌کند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 423689
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *