۰

سیل و آبگرفتی خانه های مردم هم نماینده چابهار را از خواب بیدار نکرد

11
11
به گزارش چهاربهاران، خوشبختانه به هنگام حرف زدن همه خوب صحبت می کنند و می گویند چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار/ حال از عضو های دیگر در شرایط بحرانی سیل و بارندگی گله و شکایتی نیست که چرا کمک رسانی نشده و اگر هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس هم نبود خدا می داند چه کسی باید به داد روستاییانمان می رسید.

علی الظاهر نماینده محترم چابهار و کنارک، نیکشهر و قصر قند که هیچ رد و نشانی از ایشان در این یک سال بصورت برجسته در مراسمات و جلسات چابهار نبوده هم اکنون هم که در وضعیت بحرانی سیل و آب گرفتگی بخش های روستایی قرار گرفتیم خبری از ایشان نیست.
بازدید سوری استاندار از بخش های سیل زده کنارک و واگذاری مشکلات چابهار و کنارک به یک فرماندارو دست کم گرفتن مشکلات مردم منطقه نشان از بی توجهی مسئولین محلی و استانی به مردم این استان و خطه است.
هنگامی که خط عبوری کهیر تا زر آباد و بیش از ۱۰ روستا به دلیل عدم وجود یک پل منسدد میشود نشان از کم کاری راه و شهرسازی چابهار است و این درحالیست که بسیاری از مناطق دیگر که طغیان آب نداشته به همین منوال فاقد پل و راههای عبور و مرور مطلوب می باشد.
در فواصل گذشته مردم روستا به دلیل بی آبی متحمل سختی و رنج ناشی از فقر می شدند و الان هم باید با وجود آب با مشکل ویرانی خانه هایشان مواجه باشند.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 423683
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *