۰

کلاهبرداري 40 ميلياردي به بهانه واردات خودرو هاي خارجي

با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي استان سیستان و بلوچستان، دو تبعه بيگانه که به بهانه واردات خودرو هاي خارجي، 40 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود در "زاهدان" دستگير شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ "ابراهيم ملاشاهي"، در بيان جزئيات دقيق اين خبر، گفت: در پي دريافت شکايتي مبني بر اينکه دو تبعه بيگانه و سودجو با تاسيس يک شرکت تجاري در زاهدان و به بهانه ورود خودرو هاي لوکس خارجي به داخل کشور، طي چند مرحله اقدام به کلاهبرداري 40 ميليارد ريالي از يکي از شهروندان کرده اند، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان با بيان اينکه با پايش هاي تخصصي، ماموران پليس دريافتند، اين دو نفر پس از دريافت وجه نقد از شاکي، متواري شده اند، افزود: تلاش هاي يگان هاي اطلاعاتي براي شناسايي محل اختفاي آنها آغاز شد.
سرهنگ ملاشاهي تصريح کرد: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتي، شب گذشته ماموران پليس، يکي از متهمان را در مخفيگاهش در زاهدان شناسايي کرده و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: فرد دستگير شده در تحقيقات کاراگاهان پليس به انجام کلاهبرداري با همکاري همدستش اعتراف کرد و تلاش هاي گسترده پليس براي دستگيري متهم ديگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 423667
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *