۰
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار:

مسابقات ورزشی در حاشیه شهر و روستاها باقوت باید حمایت شوند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: یکی از راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی دقیق در برنامه های ورزشی در حاشیه شهر و روستا است.
12
12
حسن نوروزی با تاکید مسابقات ورزشی حاشیه شهر و روستاها در شورای ورزش آموزش و پرورش چابهار به خبرنگار چهاربهاران گفت: تلفیق برنامه های ورزشی وتحصیل  در بین دانش آموزان باعث نشاط و شادابی و پویایی در مدارس شده و این امر تاثیر فراوانی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را داشته است
وی افزود: ورزش حاشیه شهر و روستاها بایستی با قوت حمایت شود و این امربطور کامل محقق نخواهد شد مگر با همکاری و همیاری  اداره ورزش و جوانان، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار خاطر نشان کرد: انشالله بتوانیم با عنایات به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل، تهذیب، ورزش با برنامه ریزی های دقیق تر مثل سنوات گذشته گامهای خوبی را در این حوزه در شهرستان و استان و کشور برداریم.
نوروزی در پایان از دست اندکاران مسابقات ورزشی شهرستان قدردانی نمودو از اختتامیه مسابقات دانش اموزی دختران و پسران در دهه فجر باشعار ورزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.
انتهای پیام/
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 423652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *