۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

حضور حماسی مردم در 9 دی تیر خلاصی بر پیکر فتنه گران بود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: حضور حماسی مردم فهمیم و با بصیرت در 9 دی تیر خلاصی بر پیکر فتنه گران بود و نقشه های آنان را نقش برآب کرد.
99
99
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به یکی از عوامل یاد خدا را، یاد مرگ دانست و اظهار کرد: یاد اینکه روزی ما هم به مقام اموات میرسیم، مواظبت بیشتری از اعمال خود میکنیم و بدانیم روزی می شود که دیگران بر سر قبر ما میایند و از دست ما کاری بر نمی آید.
وی در خصوص صفت قناعت افزود: در روایت داریم که قناعت ثروت تمام نشدنی است و ریشه خیلی از مشکلات مالی، نبود قناعت در زندگی ها است و بعضی اوقات به خاطر نداشتن قناعت، باعث می شود از هر کس تقاضا داشته باشیم.
 خطیب نماز جمعه چابهار در خصوص 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان کرد: مردم فهیم و انقلابی ایران با بصیرت خود توطئه دشمنان اسلام رانقش بر آب کردند و تیر خلاص را به بدن عناصر فتنه شلیک کردند و دشمن به خوبی فهیمد که با توهین به مقدسات نمی تواند نفوذ کند و مردم ضربه محکمی به آنها وارد می کنند.
وی از مسئولان خواست که مشکلات مردم که سرمایه‌های این کشور هستند را برطرف کنند و از ریاست جمهوری که قبل انتخابات به مشکلات کشور انتقاد داشتند، و گفتند که صد روزه گزارش عملکرد را به مردم ارائه میدهند، امروز که صد روز مانده به اتمام دولت شما هست، گزارشی ارائه دهید که چه مشکلاتی از مردم حل شده؟ و قیمت دلار چرا این قدر بالا رفته؟
 حجت السلام موسوی در خصوص مشخص نبودن برخورد با کسانی که حقوق های نجومی دریافت کردند گفت: مقام معظم رهبری و مردم ما منتظر برخورد با این افراد هستند و باید با این افراد برخورد قاطع شود
انتهای پیام/
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 423618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *