۰
امام جمعه شهرستان چابهار در مراسم گرامیداشت ۹ دی:

رویش های انقلاب با بصیرت تر از ریزشهای انقلابند/ ۹دی اوج توطئه شناسی ملت فهیم ایران بود/ استکبار میخواهد ما بصیرت و اقتدارمان را کنار بگذاریم

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: طمع و گرایش به دنیا خواص انقلاب را به سمت طاغوت سوق داد و رویش های انقلاب با بصیرت تر از ریزشهای انقلاب هستند.
.
.
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در مراسم گرامیداشت 9 دی اظهار کرد: کسانی پرچمدار فتنه۸۸ شدند که بعضا کتک خورده قبل از انقلاب، زندان رفته و هم رزم انقلاب بودند اما طمع به دنیا و عشق به مقام و ریاست آنها را به سمت طاغوت سوق داد و گرچه این انقلاب ریزش دارد ولی رویش هم دارد چون حافظ این انقلاب خداست اگر ریزش ها فریب خورده اند ولی رویش ها بسیار با بصیرتند.
وی افزود: ما باید از ۹ دی درس عبرت بگیریم از روز انتخابات آمدند تهمت تقلب زدند، مقام معظم رهبری فرمود عیب ندارد بفرمایید کجا تقلب شده، هیئت ها تعیین شود، تقلب را بیاورید، چند صندوق؟ مدرک تقلب را بیاورید ۲ صندوق، ۳ صندوق، ۱ استان یا پنج استان صندوق دوباره شمرده شود ولی من از رأی مردم برنمی گردم ولی آنها گفتند آرإ باطل شود ورهبر معظم انقلاب فرمود باطل شدن هرگز و  فتنه گران می خواستند با بی بصیرتی ما را از نورانیت به ظلمت بکشانند.
حجت السلام موسوی بیان کرد: بعضی ها می گفتند بشار باید برود اما مقام معظم رهبری فرمود به حرف شما نیست که چه کسی باید برود یا بماند، ملت سوریه تعیین میکند، شما چکاره اید، اما دیدیم نه اراده آمریکا نه کشورهای منطقه اعراب و نه اینهایی که جنگ نیابتی در منطقه راه انداختند هیچکدام نتوانست خواسته خودش را اجرا کند بلکه بصیرت ملت سوریه توانست حلب را آزاد کند و به امید خدا موصل هم در سایه همین بصیرت آزاد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت، آگاهی، این حماسه عظیم مردمی در کشور ما که توانست فتنه ای ناجوانمردانه را در کشور ما علیه انقلاب خنثی کند و توانست با بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه های بسیار سنگین این حضور بر قدرت استکباری مستکبرین مسلط شود و توطئه شناسی کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 423615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *