۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چابهار:

حماسه مردمی ملت ایران در 9 دی ماه تجلی مبارزه با انحراف و نظام سلطه بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چابهار گفت: حماسه مردمی در یوم الله ۹ دی روز بصیرت و تجلی مبارزه با انحراف و نظام سلطه و میثاق امت با ولایت بود.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام غلام محمد جهانگیری در جلسه برنامه ریزی حماسه 9 دی اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و به بهانه انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ماه ها قبل طرح فتنه را طراحی کردند ولی امت حزب الله و ولایت مدار بار دیگر همانند ۲۲ بهمن به میدان امدند و توطئه دشمنان نظام را نقش بر آب کردند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی به پیروی از خط حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در آنروز ثابت کردند انقلابی را که با مجاهدت و ایثارگریهای ایثارگران و شهدا عزیز بدست آمده است و به این آسانی از دست نخواهد داد.
حجت السلام جهانگیری نقش مقام معظم رهبری در روشنگری مردم را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: پس از برنامه ریزی بسیار دقیق سران فتنه و در لایه های زیرین فتنه منافقین و غرب در سرنگونی نظام مقام عظمای رهبری با هوشیاری تمام توانستند به روشنگری و بیانات بسیار محکم وشیوا جلوی این فتنه بزرگ را بگیرند.
وی بیان کرد: ملت ایران رویای جنگ مخملی غرب را به گور فرستاد و ثابت کرد با بصیرت و آگاهی کامل از میهن خویش سراپا دفاع خواهند کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 423608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *