۰
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:

تلاش همه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان تقویت روزافزون امنیت پایدار استان است

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه نیروهای مسلح مستقر در استان از بسیج و سپاه تا انتظامی و مرزبانی و اطلاعات، همه در تلاش هستند تا امنیت پایدار حاکم در استان روز به روز تقویت شود اما این امر بدون همکاری مردم محقق نمی‌شود.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سردار سعید کمیلی پیش از ظهر امروز در گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان در راستای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند و سرمایه عظیمی در این زمینه صرف می‌شود.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: از مردم استان انتظار داریم هرگونه اقدام مشکوک مخل امنیت را با نیروهای امنیتی در میان بگذارند تا امنیت فعلی حاکم در استان پایدار بماند.
وی خاطرنشان کرد: امروز همه نیروهای مسلح مستقر در استان از بسیج و سپاه تا انتظامی و مرزبانی و اطلاعات همه در تلاش هستند تا امنیت پایدار حاکم در استان روز‌به‌روز تقویت شود اما این امر بدون همکاری مردم محقق نمی‌شود. اکثر جامعه سیستان و بلوچستان قانون‌مدار هستند و جماعت‌های تبلیغ باید نسبت به آگاه‌سازی افراد قانون‌مدار تلاش بیشتری داشته باشند.
کمیلی افزود: جماعت تبلیغ می‌توانند از طریق آگاه‌سازی مردم نسبت به نعمت بزرگ امنیت آن‌ها را به مشارکت در گسترش امنیت دعوت کنند و از این راه نقش مهمی در تامین امنیت استان ایفا کنند. علما، روحانیون و جماعت تبلیغ از طریق تشریح خدمات نظام در محافل مختلف مردم را بیش از پیش به کمک در راستای تامین و حفظ امنیت تشویق کنند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: امروز مرزبانی استان از طریق بومی‌سازی جذب نیرو در تلاش است تا تامین امنیت را به مردم بومی واگذار کند.
کمیلی با تاکید بر ضرورت تحکیم وحدت در سطح استان تصریح کرد: برای ما و دیگر مسئولان و خدمتگذاران مردم در نظام جمهوری اسلامی میان برادران شیعه و سنی هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه باید هوشیار باشیم تا دشمنان ما نتوانند از طریق ایجاد تفرقه میان مردم فاصله بیندازند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 423593
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *