۰
بی مسؤلیتی یا غرض! یکی از این دو حالت دور نیست؛

9 ماه انتظار برای حقوقی حداقلی/ وقتی حقوق کارمندان سازمان اتوبوسرانی صرف خرید خودروهای لوکس می شود

9 ماه است که کارمندان سازمان اتوبوسرانی از خدمه تا رئیس حقوق دریافت نکرده اند و شهردار با بی مسؤلیتی این روند را به حال خود واگذار کرده است.
21
21
به گزارش چهاربهاران، حمل و نقل درون شهری جزیی جدایی ناپذیر از زندگی و فعالیت روزمره شهروندان محسوب می شود و رشد و توسعه این ناوگان بخصوص در شهرهای بزرگ و رو به رشد و گردش گر پذیری مانند چابهار که دارای زیرساختهای شهری ضعیف می باشد مهم و ضروری است.
به گفته رانندگان اتوبسرانی چابهار عدم پرداخت حقوق چند ماهه مشکلاتی را برای آنان در گذران زندگی به وجود آورده است.
 رانندگان سازمان اتبرسرانی چابهار از نحوه پرداخت حقوق و مطالبه خود گله دارند و به قول آنها هیچ مسئولی جوابگو نیست
یکی از رانندگان که از ساعات کار خود بشدت ناراضی بود و گفت: ساعات کار هر راننده شرکت اتوبوسرانی به مانند سایر کارمندان ادارات بایستی هفت الی هشت ساعت باشد ولی ما بدون افزایش حقوق و اضافه کاری صبح تا 9شب مشغول به کار هستیم که این امر بسیار ناعدادلانه و غیر منطقی است
مدیر عامل اتوبوسرانی چابهار درگفت و گو با چهاربهاران، گفت: یک سال است که هیچ کمکی از سوی شهرداری و دولت برای سازمان صورت نگرفته است.
محمد جدگال افزود: در حال حاضر به دلیل عدم تخصیص بودجه از سوی شهرداری و دولت اکثر فعالیت های سازمان اتوبوسرانی راکد مانده است.
محمد رحمانیان سرویس کار و کمک مکانیک اتوبوسرانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت:۱۱ سال است که در این سازمان به عنوان راننده، نگهبان و در حال حاضر کمک مکانیک در حال کار است ولی اکنون از اسفند سال گذشته تاکنون بیمه پرداخت نشده و حقوقشان از ۹ ماه است که واریز نشده است.
وی افزود: هیچکس جوابگو نیست و کسی مسؤلیت را به عهده نمی گیرد و این بی درآمدی با وجود ۸ فرزند باعث شده مشکلات حواسپرتی، عصبی و روحی روانی پیدا کنم..
و این تنها مشکلات یکی از کارکنان این سازمان می باشد که گریبانگیرش شده است
اما جناب شهردار آیا هزینه های شهرداری که صرف خرید اتومبیل شده و در اختیار بعضی از اعضای شورای شهر قرار گرفته صحت دارد؟ یا هزینه هایی که شهرداری برای مهمانداری مهمانان فرمانداری پرداخت کرده است؟
شهردار چابهار در مصاحبه ماه قبل خود با خبرنگار چهاربهاران گفته بود استانداری و وزارت کشور باید به اتوبوسرانی چابهار کمک کنند!!! این همان آسمان و ریسمان با هم بافتن نیست؟ و به پایان سال نزدیک شدیم و حقوق کارکنان اتوبوسرانی احقاق حق نشد
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 423572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *