۰
امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

ترس واقعی دشمن از اتحاد و همبستگی امت اسلامی است/ بصیرت و روشنفکری مردم شیعه و سنی عامل موفقیت ایران اسلامی است

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار گفت: ترس واقعی دشمن از اتحاد و همبستگی امت اسلامی در بین مردم شیعه و سنی است.
11
11
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن تبریک هفته وحدت به شیعه و سنی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا این استان را هدف افکار شوم خود قرار داده اند ولی خوشبختانه روشنفکری مردم ما مانع آسیب زدن دشمن شده است.
وی افزود: وحدت مانند مشتی محکم بر دهان دشمنان است و از بمب هسته در برابر دشمن قدرتش بیشتر است چرا که دشمن از همین اتحاد میترسد.
مولوی اهل سنت چابهار بیان کرد: دشمن امروز فقط با تفرقه قصد ایجاد هرج و مرج داخلی دارد تا عاقبت سوریه، یمن و عراق را در ایران بوجود آورد ولی به شکر خدا مردم آگاه استان با رهنمودهای مقام معظم رهبری، قرآن و فرامین اسلامی توانسته فتنه های دشمن را نافرجام گذارد.
وی ادامه داد: در سفری که با چند تن از مولوی ها به عراق داشتیم قبل از این سفر تصور میکردم نجف و سامرا زیباتر ار مشهد و قم باشد ولی بعد از رسیدن به آنجا وضعیتی دیدم که بسیار وحشتناک بود و همه همراهیان به اتفاق دلیل این ویرانی را تفرقه بین شیعه و سنی در آنجا دانستیم.
مولوی ترنجزر گفت: برادران اهل تشیع و تسنن باید به مقدسات هم احترام بگذارند و به دستور خداوند در قرآن عمل کنند و از تفرقه دوری کنند و هرجا حرف تفرقه افکنی شنیدند از آن جلوگیری کنند زیرا فتنه دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن هشت سال دفاع مقدس در برابر ما شکست را تجربه کرد و حالا با روش های اختلاف داخلی قصد نابودی اسلام و مسلمین را دارد و علما و روحانیون شیعه و سنی موظفند تا فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری را در اجرای وحدت یکپارچه به نحو احسن در بین مردم اجرا کنند
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 423569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *