۰
فرمانده انتظامی چابهار در گفت و گو چهاربهاران:

۱۱ مجرم تحت تعقیب در شهرستان چابهار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چابهار گفت: 11 مجرم تحت تعقیب سرقتی، مواد مخدر و تبعه بیگانه در ۳روز گذشته در عملیاتهای ضربتی دستگیر شدند.
22
22
سرهنگ محمد نوربخش در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، از عملیات ضربتی پلیس خبر داد و گفت: در ابتدا ۳ سارق مسلح با ۱۰ فقره سرقت در عملیات تاکتیکی پلیس دستگیر شدند که از آنها یک قبضه سلاح جنگی، فشنگ با ۲ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.
وی افزود: گروه عملیاتی نیروی انتظامی توانست در طی عملیات برنامه ریزی شده ۲ سارق موتورسیکلت را دستگیر کند که بعد از بازجویی های به عمل آمده به دزدی ۱۲ موتورسیکلت اعتراف کردند که آنها را در خارج از محدوده شهر چابهار به فروش می رساندند.
نوربخش بیان کرد: در ۲ مرحله عملیات با عنوان طرح پاکسازی ۲ باند فروش مواد مخدر منهدم شدند به طوریکه در یه مرحله ۳ فروشنده به همراه ۷ کیلو شیره تریاک و در مرحله دوم ۲ فروشنده به همراه۳۷۵ گرم کراک و مواد مخرب صنعتی دستگیر و به مراجع قضایی اعزام شدند.
وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر یه تبعه بیگانه با کارت ملی جعلی ایرانی بصورت برنامه ریزی شده دستگیر شد.
فرمانده انتظامی چابهار خاطرنشان کرد: نسبت به چند ماه گذشته آمار جرم و جنایت در شهر کاهش چشمگیری داشته است به طوریکه جرائم خشن نداشته و حتی در زمینه جرائم راهنمایی و رانندگی در تصادفات درون و برون جوی با در نظر گرفتن مسائل جوی من جمله افزایش مه گرفتگی هیچگونه فوتی اتفاق نیفتاده است و در حال حاضر وضعیت خوبی از لحاظ امنیتی حاکم است.
انتهای پیام/
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 423566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *