۰

پیکر 2 شهید گمنام در مهرشهر زاهدان تشییع و خاکسپاری شد

مردم مومن و ولایی مهرشهر زاهدان امروز /دوشنبه/ با تشییع و خاکسپاری با شکوه پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وفاداری خود به آرمان های شهدا و امام شهدا را به نمایش گذاشتند.
45
45
به گزارش چهاربهاران، پیکر پاک و مطهر این شهدای گمنام با حضور شماری از مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مدیرکل تبلیغات اسلامی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی از مسجد ابوذر غفاری تا بوستان مهر، مهرشهر تشییع و در این بوستان خاکسپاری شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: عراق به ظاهر یک کشور مسلمان بود که چنین جنایتی را حاکمان آن علیه کشور ایران در دوران جنگ تحمیلی انجام دادند که سبب شهادت بسیاری از مردم ایران اسلامی شده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: رژیم بعث عراق با پشتیبانی آمریکا و بعضی از کشورهای مرتجع منطقه و با پول نفت جوانان ما را به شهادت رساند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را مرهون خون شهدا هستند و باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان برای نسل های بعد از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: بزرگترین نگرانی پیامبر اکرم(ص) ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی بود بر این اساس باید با تمام قوا برای تحکیم وحدت در میان مسلمانان تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: هیچ پیامبری به مثل حضرت محمدمصطفی(ص) مورد آزار و اذیت قرار نگرفت اما هیچ قدرتی نتوانست اسلام را از بین ببرد.
آیت الله سلیمانی تاکید کرد: اگر امروز در جهان شاهد کشتار مسلمانان هستیم نتیجه اختلاف و تفرقه در امت اسلام است.
امام جمعه زاهدان گفت: گسترش وحدت در جامعه اسلامی، عقل جمعی، شعور ملی، درک سیاسی و بصیرت عمومی را می طلبد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن با حربه اختلاف از صدر اسلام تا کنون به دنبال ایجاد شکاف در میان مسلمانان است و وحدتی که سبب عزت اسلام و پیامبر مکرم(ص) است را در حال از دست دادن هستیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: امروز مصادف با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیکر 2 شهید در خاش، 2شهید در زاهدان و یک شهید در زابل تشییع و خاکسپاری شد.
سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: همچنین روز سه شنبه پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام در زابل و یک شهید در تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان و در نهایت پیکر 2 شهید گمنام نیز روز چهارشنبه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در شهر علی اکبر شهرستان هامون تشییع و خاکسپاری می شود.
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 423542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *