۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی چشم فتنه را کور کرد/ اقدامات تروریستی تکفیریها هیچ خللی در عزم و اراده حسینیان وارد نمی کند

امام جمعه چابهار گفت: بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی چشم فتنه را کور کرد و در مقابل ظلم می ایستد.
نماز جمعه چابهار
نماز جمعه چابهار
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی با اشاره به حضور حماسی و پرشور راهپیمایی اربعین حسینی اظهار کرد: صفا و صمیمیت و اتحاد باید در تمام زندگی و عرصه ها سرایت کند و مسئولین با برنامه ریزی، زمینه تشرف زائران را تسهیل کنند.
 وی اقدام جنایتکاران در حله که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از زائرین اربعین شد، محکوم کرد و افزود: مردم با این حرکات مذبوحانه و تروریستی، دست از اعتقادات خود بر نمیدارند.
خطیب منماز جمعه چابهار با فرا رسیدن 5 آذر، سالروز تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام، بیان کرد: امروز امنیت ما به خاطر حضور بسیج است، نه تنها در امنیت، بلکه ر عرصه هنر، سیاست، فرهنگ، اقتصاد حضور فعال دارد و این بسیج است که در مقابل فتنه و ظلم می ایستد و متهم کردن بسیج به عنوان تندرو، همان توطئه نفوذ دشمنان است.
وی در خصوص 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی راهبردی بوده و حافظ مرزهای ما می باشد.
اما جمعه چابهار رحلت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را نیز تسلیت گفت.
امام جمعه چابهار با نزدیک شدن به ایام شهادت و عزای امام رضا علیه السلام و امام حسن مجتبی علیه السلام و پیامبر اعظم اسلام، تسلیت و تعزیت عرض کرد.
انتهای پیام/
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 423532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *