۰
رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

تمسک به راه شهدا تنها راه مبارزه با جنگ نرم دشمن است/ بسیج هوشیار در مقابل نفوذ بیگانگان به کشور است

رئیس بنیاد شهید چابهار گفت: بسیج ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و با تمسک به راه شهدا در مقابل جنگ نرم و نفوذ بیگانگان ایستادگی می کند.
45
45
علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بسیجیان خنثی کنندهٔ توطئه دشمنان انقلابند و بدین گونه از خون شهدا پاسداری می کنند و باید با شناسایی آفات مختلف جامعه از انحراف انقلاب از مسیر اصلیش جلوگیری کنند.
وی افزود: باتوجه به قدرتهای استعماری کنونی در مرحله حساسی از انقلاب قرار داریم به طوریکه علاوه برتوجه به نیازهای مردم باید تهاجم فرهنگی کنونی دشمن را با نشان دادن ارزشهای موثر انقلاب اسلامی خنثی کنند.
وی ادامه داد: بسیجیان باید از نفوذ بیگانگان در همه صحنه های جامعه جلوگیری کنند به طوریکه با هدف رسیدن انقلاب به سرمنزل اصلی خود به دست امام زمان(ع) پیشروی کنند و باپیروی از فرامین رهبری از فتنه های جامعه پیشگیری به عمل آورند.
داورنیا اذعان کرد: بسیج می تواند با اتحاد یکجانبه امور معنوی را انتشار دهد و با اخلاق اسلامی از سمتی فرهنگ و معارف اسلامی را اشاعه دهد و از سویی دیگر باید به خودی خود افرادی موثر از لحاظ علم و دانش در جهت توسعه باشند تا کشور را به سمت خودکفایی پیش برند.
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با تکیه به فرامین رهبری ادامه دهنده راه شهدا باشند و در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی معنوی و علمی باعث رفع مشکلات جامعه شوند تا نقش موثرتری در مقابله با بیگانگان داشته باشند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 423526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *