۰
صبح امروز؛

آغاز بکار اجلاس روسای شوراهای مراکز استان های کشور در چابهار

اجلاس 2 روزه روسای شوراهای اسلامی استان ها و شهرهای مراکز استان های کشور در محل تالار همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار آغاز شد.
555
555
به گزارش چهاربهاران، اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور در محل تالار همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار به مدت دو روز با حضور مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و رئیس مناطق محروم کشور و رؤسای شوراهای سراسر کشور در حال برگزاری است.
رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص برگزاری اجلاس شوراهای مراکز استانهای سراسر کشور اظهار کرد: این اجلاس ها با هدف حل مشکلات و معظلات شوراهای اسلامی و شهرداری های در جهت رفاه مردم هر سه ماه یکبار در یک استان مشخص بصورت انتخابی برگزار می شود.
عبدالعزیز بلوچزهی افزود: در اجلاس فردا چهار کارگروه در غالب فرهنگی اجتماعی، سلامت محیط زیست، عمران و محیط زیست با یکدیگر به نظرخواهی خواهند پرداخت و موضوعاتی را بررسی می کنند.
بلوچزهی در خصوص پیشینه این اجلاس ها بیان کرد: در واقع نشست مشترک مجمع مشورتی در کلان شهرها در غالب۵۶ شورا در استانهای مختلف از دهه هفتاد آغاز شده که هدف اصلی آن بررسی مشکلات شوراهای اسلامیست و لایحه های مصوب مجلس که با شوراها و شهرداریها مرتبط می باشد را پیگیری و بررسی می کند.
این اجلاس دو روزه با محوریت توسعه سیستان و بلوچستان، مدیریت جامعه شهری، آسیب‌های اجتماعی، معماری و شهرسازی اسلامی، گردشکری و حفظ آثار تاریخی برگزار شده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 423524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *