۰
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی چابهار خبر داد:

برگزاری کرسی‌ تلاوت قرآن در دانشگاه دریانوردی چابهار

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: به‌مناسبت بزرگداشت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری هفته آینده در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار می‌شود.
11
11
حجت‌‎الاسلام رضا قاسمی نژاد اظهار کرد: به‌مناسبت بزرگداشت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری هفته آینده در دانشگاه دریانوردی چابهار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نهاد رهبری به‌دنبال قرآنی کردن فضای دانشگاه است، افزود: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی و همچنین دوره‌های کوتاه مدت آموزشی از جمله برنامه‌های نهاد رهبری برای نشر معارف قرآنی است.
حجت السلام قاسمی‌نژاد همچنین دومین راهبرد نهاد برای دانشجویان را نشر معارف اهل بیت(ع) دانست وخاطرنشان کرد: در راستای این طرح اردوهایی را در قم و مشهد مقدس برای دانشجویان نخبه فرهنگی ومذهبی برگزار می‌کنیم.
وی به تأسیس کانون خانواده و ازدواج برای سر و سامان دادن به مباحث ازدواج دانشجویان اشاره کرد و افزود: با دعوت از مشاوران برجسته کشوری و حضور آنان درخوابگاه‌ها و ارائه مشاوره‌های ازدواج سعی می‌کنیم دانشجویان را به سمت ازدواج‌های عاقلانه، عاشقانه و بدون اشتباه سوق دهیم.
به گفته مسئول نهاد رهبری در دانشگاه دریانوردی چابهار برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی دانشجویان نیز حلقه‌های معرفتی به صورت هفتگی در خوابگاه‌ها تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/ ایکنا
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 423522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *