۰
در تازه ترین رده بندی دفتر سلامت سازمان امور دانشجویان اعلام شد:

کسب عنوان مرکز مشاوره برتر توسط دانشگاه دریانوردی چابهار

رییس مرکز بهداشت ومشاوره دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به عمکرد این مرکز در ارتقای سلامت دانشجویان از برتر شدن این مرکز بین دانشگاه های کشور خبرداد.
11
11
مریم بدیع پور  با بیان اینکه مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه دریانوردی موفق به کسب عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری شد تصریح کرد:این عنوان هرساله توسط دفترسلامت سازمان اموردانشجویان به مراکز برتر کشور تعلق می گیرد.
وی درباره عملکرد این مرکزاظهار داشت: امسال برای اولین بار کانون همیاران سلامت روان را دردانشگاه راه اندازی کردیم که هدف از ایجاد آن جلب مشارکت دانشجویان برای ارایه خدمات مشاوره وآموزش به سایر دوستان وهم سالان خود است.
به گفته بدیع پور مرکزمشاوره دانشگاه هم اکنون با4مشاور در خوابگاه ها و دانشگاه آماده ارایه مشاوره های تحصیلی،ازدواج،خانواده وروان سنجی به دانشجویان است.
رییس مرکز بهداشت ومشاوره دانشگاه دریانوردی هم چنین از اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان خبرداد و افزود: این طرح برای همه دانشجویان جدید الورود اجرا می شود و این درحالی است پزشک عمومی دو روز درهفته در دانشگاه حضور دارد و به دانشجویان خدمات می دهد.
وی بااشاره به نصب پیام مشاور در سطح دانشگاه به صورت هفتگی خاطرنشان کرد: علاوه براین فصل نامه آوای سلامت با هدف ارتقای سلامت روان دانشجویان هر فصل منتشر می شود.
بدیع پورهم چنین به برگزاری کارگاه ها مختلف در دانشگاه اشاره کرد و گفت: امسال کارگاه های مختلفی را برای افزایش سطح بهداشت و سلامت دانشجویان برگزار می کنیم که از جمله آن ها کارگاه کنترل خشم،ازدواج وسمن(سلامت،مهارت،نشاط)ویژه دانشجویان جدیدالورد است.
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 423478
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *