۰
رییس تربیت بدنی دانشگاه دریانوردی چابهار:

دانشجویان دانشگاه دریانوردی پایش سلامت می شوند

رییس تربیت بدنی دانشگاه دریانوردی چابهار با اشاره به راه اندازی مرکزمشاوره و تندرستی در دانشگاه برای ارزیابی وضعیت جسمانی دانشجویان تاکید کرد: دومین سالن ورزشی دانشگاه به زودی افتتاح می شود.
11
11
شهرام یزدانی بابیان اینکه مهم ترین اولیت کاری تربیت بدنی دانشگاه درسال جاری افتتاح مرکز مشاوره و تندرستی است تاکید کرد: هدف ایجاد این مرکز ارزیابی وضعیت جسمی دانشجویان است.
وی افزود: از دانشجویان در این مرکز  یک تست پزشکی و ورزشی گرفته می شود و نتیجه این تست ها روزانه به تهران مخابره می شود.
رییس تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به ساخت و تجهیز شدن دومین سالن ورزشی تصریح کرد: درحال حاظر دانشگاه دارای یک سالن ورزشی با فضاهایی مجزا برای کشتی،بدن سازی و فوتسال است.
وی ادامه داد: به زودی دومین مجموعه ورزشی دانشگاه نیز افتتاح می شود و این درحالی است ما علاوه بر این ها دارای مجموعه های جداگانه ای در خوابگاه های دانشجویان هستیم.
یزدانی با بیان اینکه متاسفانه در طول سه سال گذشته تیم های خود را به مسابقات استانی و کشوری اعزام نکرده ایم گفت:به دلیل موقعیت جغرافیایی ما که جای به نسبت دوری از سایر دانشگاه ها هستیم،اعزام های ما بار مالی زیادی دارد به طوری که برآورد کمترین هزینه های اعزام دانشجویان به مسابقات چیزی بالغ بر15میلیون است.
به گفته رییس تربیت بدنی، وسایل و تجهیزات ورزشی فرسوده شده وبه دلیل کمبود اعتبارات برای تعویض یا تعمیر آن ها سالن بدن سازی خوابگاه را تعطیل کرده ایم.
وی با بیان اینکه بودجه تربیت بدنی دانشگاه بسیار اندک است خاطرنشان کرد:ما باهمین اعتبارات اندک باید هرسال هزینه های برگزاری مسابقات  وجایزه ها را تامین کنیم، که با این بودجه اندک بسیاری ازفعالیت های ما راکد مانده است.
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 423467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *