۰
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

چابهار یک ظرفیت ملی برای حضور در عرصه های بین المللی است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار با توجه به موقعیت ویژه یک ظرفیت ملی برای حضور در عرصه های بین المللی است.
11
11
 به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی در نشست با مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر که با هدف سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف شیلاتی، اقتصادی، صنایع دستی و پارک لجستیک در محل سالن کنفرانس مدیریت صورت گرفت اظهار کرد: آنچه ما در مذاکرات و یا در سفرگروههای سرمایه گذار تجاری خارجی به ایران می بینیم اهتمام و جدیت آنان برای حضور در بازارهای ایران می باشد.
وی افزود: چابهار تنها منطقه آزادی است که با مفاهیم به لحاظ جغرافیایی و موقعیت استراتژیک می تواند معنا و مفهوم منطقه آزاد را داشته باشد و خوشبختانه با رویکرد جدید دولت با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری در دو سال گذشته شرایط آن خیلی جدی تر ازآن است که ما فکر می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطر نشان کرد: تغییرات بسیاری نسبت به دو سه سال گذشته صورت گرفته و برای کسانی که به چابهار سفر کرده اند ملموس می باشد.
وی گفت با وجود سازمان هایی مانند سازمان اقتصادی کوثر ما شاهد شکوفایی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در راستای معیشت مردم خواهیم بود.
در راستای سرمایه گذاری های اشتغال محور با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور در نظر است باغ 6 هکتاری روستای تاریخی تیس که در 5 کیلومتری چابهار واقع شده است را به کارگاه بازار در مباحث صنایع دستی و شیلاتی تبدیل می کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص همکاری با سازمان اقتصادی کوثر جهت سرمایه گذاری در بخش های مدنظر آنان اعلام آمادگی کرد.
شایان ذکر است سازمان اقتصادی کوثر مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران پیشرو در تحقق اهداف الگوی اقتصاد مقاومتی است که در قالب بیش از 50 شرکت و در حوزه‌های کسب‌وکار (کشاورزی، معدن، خدمات مالی و سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و مهندسی، تجارت و خدمات بازرگانی، سلامت و بهداشت و برق و الکترونیک) فعالیت می‌کند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 423463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *