۰
رییس آموزش و پرورش چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

13 آبان روز خیزش انقلابی مردم علیه استکبار جهانی است/ تفکر بسیجی، تفکری استکبار ستیز است

۱۳آبان اگرچه روز دانش آموز نامگذاری شده، روز خیزش انقلابی مردم علیه استکبار جهانی است.
11
11
حسن نوروزی به مناسبت ۱۳آبان در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: ۱۳آبان در سنوات مختلف از سه واقعه مهم شکل گرفته است که در یکی از این واقعه ها دانشجویان خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید.
وی افزود: تفکر بسیجی و بسیج‌ دانش آموزی یکی از شعبات دانشجویی است و بسیج از همه اقشار مملکت تشکیل شده است شامل، قشرکارمند، اصناف، طلاب، عشایر، روحانیت، اساتید و مهندسین که همه اینها شعبات مختلف بسیج است.
وی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳آبان به نوبه خودش تجدید میثاقی است باارزشهای انقلاب و بیعت با امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و سیاست جمهوری اسلامی بنابراین همه اقشار وظیفه دارند که راهپیمایی را به نحو احسن انجام دهند.
نوروزی عنوان کرد: آموزش و پرورش بالغ بر یک میلیون پرسنل دارد و۱۲میلیون دانش آموز به همین نسبت اگر والدینشان را در نظر بگیریم نزدیک به ۴۰میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آن درارتباطند بنابراین آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک ملت و نظام در همه موازین است.
رئیس آموزش و پرورش چابهار اظهار کرد: قطع به یقین در روز راهپیمایی کمافی السابق شاهد حضور بی نظیر فرهنگیان، دانش آموزان، اولیأ، مسؤلین و همه آحاد جامعه بودیم وهمه بااعتقاد و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.
وی خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا که نماد دشمنی مابا مستکبران است و آمریکایی که خون بیگناهان از جمله زنان و کودکان بیگناه را به سرکردگی ظالمان میریزد بداند مسلمین جهان و بخصوص مردم ایران به نشانه انزجار خود در این راهپیمایی شرکت کردنند.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 423460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *