۰
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

حضور در راهپیمای ۱۳ آبان هوشیاری مردم در مقابل دسیسه های دشمن را نشان می دهد

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار گفت: حضور ویکپارچگی در راهپیمایی 13 هوشیاری و بصیرت مردم در مقابل دسیسه های دشمن را نشان می دهد.
1
1
حجت الاسلام والمسلمین نصرالله یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: امروز مردم جامعه ما گول ظاهرفریبی های دشمن را نمیخورند و میدانند که آمریکا قصد ایجاد اختلاف و شکاف در میانشان را دارد.
وی افزود: بر این باوریم که امروزه به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن امام خمینی (ره) با روحیه خودباوری با تاسی از شعارهای انقلاب ایران اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه خواهان دگرگونی عمیق در ساختار برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و مساوات هستند.
وی خاطرنشان کرد: 13 آبان نشان ذلت خائنان وعزت مؤمنان است، شاهد حق بر باطل، عدل بر ستم،‌ ايمان بر كفر و آزادی بر استکبار است.
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با تاکید بر نقش رهبری و کلام حضرت امام خمینی در بلوغ فکری و عقیدتی این نوجوانان گفت: حضرت امام با الگو برداری از حضرت امام حسین (ع) اعتراضات فروخفته در درون ملت را با ایمان و اعتقاد مردم گره زد و از میان آن پرشور‌ترین انقلاب قرن را ساماندهی کرد.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 423455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *