۰
امام جمعه شهرستان چابهار در گفت و گو باخبرنگار چهاربهاران:

نماد مبارزه مردم انقلابی ایران استمرار شعار مرگ بر امریکاست

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزیست؛ همان راهی است که امام راحل در مبارزه با لانه جاسوسی گذاشت و استمرار شعار مرگ بر امریکاست.
1
1
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا باید بعنوان سمبل مبارزه با استکبار ستیزی باید هرسال قویتر از سال گذشته سرداده شود.
خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد:جوانان و دانشجویان و بخصوص بسیحیان دانشجو و دانش آموز باید پرچم و علم مبارزه با استکبار را در روز ۱۳آبان با قدرت بردارند و با توطىه های استکباری به شدت مبارزه کنند.
موسوی خاطرنشان کرد:راه حق همین است و جز این هم نخواهد بود زیرا منشٱ از راه امام حسین (ع)گرفته شده وکسی که حسینی زندگی کند نمیتواند با چونی همانند یزید کنار بیاید.
وی ادامه داد:یزید زمان ما آمریکا و انگلیس می باشند و شمر زمان ما آل سعود و آل خلیفه اند و ما هرگز نمیتوانیم با این جنایتکاران بیعت کنیم.
وی عنوان کرد: اگر امام حسین با یزید بیعت میکرد ما هم میتوانستیم با آمریکا بیعت کنیم چنانکه امام معصوم فرمودند هرگز نمیتوانم بااین جنایتکاران بیعت کنم بنابراین امروز هم وظیفه ما، جوانان، دانشجویان، بسیج و فرهیختگان جوانمان این است که چهره ننگین یزید زمان یعنی آمریکا و شمرهای زمان یعنی آل سعود، وهابیت و داعشی هارا در روز ۱۳آبان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار رسوا کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 423454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *