۰

126 نفر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن را در چابهار برعهده دارند

معاون هماهنگی و اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن چابهار گفت: 126 نفر عوامل اجرایی در طرح سرشماری با استفاده از 20 دستگاه خودرو آمار و اطلاعات مربوط به سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان را جمع آوری می کنند.
11
11
به گزارش چهاربهاران، نورالدین میرلاشاری اظهار کرد: چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، تجاری و اقتصادی نیازمند آمار و اطلاعات صحیح و دقیق است تا زیرساخت های آن براساس شاخص آماری در بخش های مختلف توسعه پیدا کند.
وی افزود: چابهار به دلیل پایین بودن پوشش اینترنت در مناطق شهری و روستایی در زمان تعیین شده برای سرشماری اینترنتی در بین 19 شهرستان استان سیستان وبلوچستان رتبه 15 را داشت و درصد مشارکت در سرشماری پایین بود.
وی اظهار امیدواری کرد: نیروهای تعیین شده برای جمع آوری آمار و اطلاعات بتوانند تا زمان باقی مانده وظیفه محوله را بخوبی انجام دهند.
معاون هماهنگی و اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن چابهار بیان کرد: در سرشماری آبان سال 1390 تعداد 265 هزار نفر جمعیت در 438 روستا، 3 بخش و 2 نقطه شهری شهرستان چابهار سرشماری شدند که 63 درصد آن را جمعیت روستایی تشکیل می دادند.
وی از عموم مردم مناطق شهری و روستایی در خواست کرد هنگام مراجعه ماموران سرشماری پس از شناسایی آنان با کارت شناسایی معتبر و لباس و کاور مخصوص سرشماری همکاری لازم را داشته باشند و اطلاعات دقیق را در اختیار آنان قرار دهند.
میرلاشاری گفت: تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی برای اجرای مناسب طرح سرشماری با برنامه های دولت هماهنگ هستند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 423452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *