۰
امام جمعه چابهار در دیدار با دانش آموزان بسیجی :

دلیل امنیت کنونی کشور دشمن شناسی صحیح جوانان و مردم است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دلیل امنیت کنونی کشور دشمن شناسی و دوست شناسیه صحیح جوانان و مردم است.
2
2
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در دیدار با دانش آموزان بسیجی و جمعی از مسؤلین آموزش وپرورش در مسجد امام حسین علیه السلام اظهار کرد: اساس آرامش و ثبات امروز کشور برخلاف ناامنی کشورهای هم مرز به دلیل دوست و دشمن شناسی درست مردم است به طوریکه با یاری و اقتدا به ولایت فقیه بعنوای دوست و تبری جستن از کشورهای مستکبر توانسته اند امنیت را برقرار سازند.
وی افزود: هنگامی که دشمن جرات جسارت به مرزهای کشور را پیدا کرده بود برای حراست و امنیت از مملکت۳۶هزار شهید دانش آموز و ۵هزار شهید معلم دادیم و جنگ در مقابل کسانی  پایان رسید که قرارشان برای زدن ریشه امنیت کشور بود لذا جوانان و مردم ما به شایستگی از امنیت کشورشان دفاع کردند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: اینهمه شهیدی که از دست دادیم همانند ما سلامتی شان را میخواستند و علی رغم تفکرات ضد ایرانی بعضی ها در همین کشور، به دفاع مقدس رفتند.
وی اذعان کرد: ملت ما قیام کرد ولی الان آتش جنگ و خونریزی در کشورهای همجوار ما جریان دارد به طوریکه درگیری پاکستان با هند، و طالبان افغانستان و یاانفجار در خیابان های ترکیه و ناامنی درعراق، سوریه، مصر، لبنان و یمن به گونه ای است که روی سر مسلمانان آتش میریزند.
حجت السلام موسوی بیان کرد: با حیله و نیرنگ کشورهای استکباری، اکنون مسلمانان به دست مسلمانان کشته می شوند و امروزه با بسیج و پیشرفت سلاحهای سپاه، امنیت کشورمان کامل است.
وی خاطرنشان کرد: آل سعود که ابزار دست اسراییل و آمریکای جنایتکار شده است همان حرف فرعون را میزند و میگوید رأی، رأی من است و مردم حق تصمیم گیری ندارند و تنها من راه توسعه را میدانم واربابم آمریکا و اسراییل هر چه بگویند همان است به همین دلیل مجلس و رییس جمهور ندارند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 423450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *