۰
جانشین شورای هماهنگی اداره تبلیغات چابهار:

مردم باحضور خود در راهپیمایی ۱۳آبان حماسه دیگری خواهند آفرید/ اعلام مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان درچابهار

جانشین شورای هماهنگی اداره تبلیغات شهرستان چابهار گفت: مردم با حضور یکپارچه خود از همه اقشار در راهپیمایی ۱۳آبان که روز استکبار ستیزی و نهی شیطان بزرگ آمریکا است حماسه آفرینی دیگری خواهند کرد.
1
1
غلامرضا آرامش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همه اقشار مردم اعم از شیعه و سنی و همه طبقات دانش آموز، کارمند، دانشجو و بازاری برضد ظلم ستیزی راهپیمایی خواهند کرد و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان این سرزمین خواهند کشید.
وی درخصوص اجرای مراسم راهپیمایی ۱۳آبان در چابهار، بیان کرد: راهپیمایی ساعت ۹ صبح از محل سه راه فردوسی آغاز می شود و در پایان تجمع در میدان شهدای تاسوعای حسینی خواهد بود.
جانشین شورای هماهنگی اداره تبلیغات چابهار ادامه داد: هماهنگی های لازم امنیتی و رفاهی مردم طی جلسه ای با۲۴ بند مصوبه صورت گرفته است.
وی افزود: در طی جلسه برگزار شده درخصوص ادارات و ارگانهای فرهنگی شهرستان تعهداتی انجام شد تا نسبت به برگزاری راهپیمایی کلیه همکاری لازم صورت پذیرد.
آرامش خاطر نشان کرد: به آتش کشیدن نمادهای استکبار و پرچم آمریکا و اسرائیل، اجرای سرود جمهوری اسلامی و سخنرانی امام جمعه شهرستان چابهار و قرائت قطعنامه پایانی از برنامه های پیش بینی شده در روز راهپیمایی 13 آبان در چابهار است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 423449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *