۰
معاون پژوهشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبرداد:

احیای 800 جلد کتاب قدیمی و کم یاب در دانشگاه دریانوردی چابهار

معاون پژوهشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به روز رسانی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تاکید کرد: تا یک ماه آینده آزمایشگاهی برای آنالیز کالاهای وارداتی به چابهار در این دانشگاه افتتاح می شود.
11
11
به گزارش چهاربهاران، دکترعلی طاهری از احیای 800جلد کتاب قدیمی وکم یاب کتابخانه در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد و افزود: این کتاب ها با کمترین هزینه و با کمک دانشگاه سیستان و بلوچستان احیا شده است.
وی گفت: 50هزار کتاب درحال حاضر در این کتابخانه نگهداری می شود و این در حالی است هر سال با خرید از نمایشگاه ها به تعداد این کتاب ها افزوده می شود.
طاهری با بیان اینکه ارتباط مستمری با کتابخانه های کشور داریم اظهار داشت: پایگاه جامع اطلاعات علمی کتابخانه فعال است واین امر گرفتن مقالات علمی و پژوهشی را  برای دانشجویان و اساتید تسریع می کند.
معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به این که چیزی بالغ بر170میلیون تجهیزات برای آزمایشگاه های دانشگاه خریداری شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه از لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی مشکلی نداریم و این درحالی است که آزمایشگاه مرکزی با 10آزمایشگاه هم اکنون فعال است و در حال تجهیز آزمایشگاه دوم هستیم.
وی از راه اندازی دومین آزمایشگاه دانشگاه تا یک ماه آینده خبرداد وافزود:هدف اصلی ما از ساخت آن خدمات دهی به صنعت است به طوری از این پس کالاهای وارداتی به منطقه در این آزمایشگاه آنالیز وصحت آن ها تاییدشود.
طاهری ازفعال کردن مرکز پژوهشی دانشگاه گفت و تاکید کرد: مرکز پژوهش های زیستی دریای عمان سال هاست در دانشگاه برقرار است ولی تاکنون فعالیت چندانی نداشته است.
وی ادامه داد: برنامه جامعی برای فعال کردن این مرکز و همچنین توسعه موزه علوم دانشگاه داریم،به طوری که گروه های پژوهشی مرتبط باپویایی بیشتری فعالیت کنند.
به گفته طاهری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آنچنان که باید به روز نیست و درمرحله توسعه زیرساخت هاست، به طوری که بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته ،پایگاه اطلاع رسانی و سایت دانشگاه تاپایان سال جاری کاملا به روز رسانی شده و این کار برای کل مرکز فناوری تاپنج سال به طول می انجامد.
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 423445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *