۰
امام جمعه چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

دشمنان با ایجاد دفتر اتحادیه اروپا میخواهند لانه ومرکز فساد راه بیندازند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دشمنان با ایجاد دفتر اتحادیه اروپا در کشور میخواهند لانه ومرکز فساد راه بیندازند.
1
1
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص افتتاح دفتر اتحادیه اروپا اظهار کرد: این لانه فسادی است که دشمن میخواد توطىه و فساد کند و اگر بخواهیم دفتر کذا در اینجا بزنیم دروغ و بهانه است که به ارزشهای ملت ما تجاوز کنند.
 
وی افزود: وقتی صدام به ایران حمله کرد ایران به همین جنایتکاران گفت آغازگر جنگ صدام است و گفتند ما باید برویم تحقیق کنیم که ببینیم آغاز کننده صدام است و ۸سال به صدام فرصت دادند تا علیه ایران جنایت انجام دهد.
 
حجت السلام موسوی بیان کرد: هر کس اجازه چنین کاری را به دشمنان بدهد مانند خودشان و در مسیرشان است و راه همان است که حق ندارند چنین اجازه ای بدهند و نفوذ برای اهداف شوم استکباری ایجاد شود.
 
وی درخصوص حقوق بشر آمریکایی گفت: ما نمیتوانیم چیزی به نام حقوق بشر آمریکایی بپذیریم زیرا اسلام بزرگترین حقوق بشر دنیا را دارد و نیازی به چنین برنامه هایی ندارد.
 
خطیب نماز جمعه چابهار اذعان کرد: مسؤلین باید به فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری توجه کنند که فرمودند دشمنان جز توطئه، کار دیگری ندارند.
 
وی خاطر نشان کرد: برجام که اینهمه از آن دم زدند قرار بود بعد از آن خیلی از مشکلات حل شود اما دو روز بعد از برجام تحریم ها را اضافه کردند که قرار بود برداشته شود والان هم دشمنان بهانه نفوذ و حضور دارند و قصدشان انحراف انقلاب از مسیر اصلیش است که ان شاالله رهبری و مردم اجازه نخواهند داد که به آرزویشان برسند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 423443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *