۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با چهاربهاران:

استعفای وزیران مشکلات مردم را حل نمی کند/ بی تدبیری وزرای دولت در استعفایی دیرهنگام

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای جمعی از وزیران دولت روحانی به دلیل عدم تحقق وعده های انتخابی بوده ومشکلی از مشکلات مردم را حل نمی کند.
14
14
دکتر حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به استعفای دیرهنگام وزرا اظهار کرد: استعفای وزیران متاسفانه جنبه انتخاباتی داشته است بطوریکه آقای روحانی با وعده وعیدهایی که در انتخابات خود به بعضی اشخاص داده بدهکار است و باید به نحوی آنها را در دولت بیاورد و از رییس جمهور بعید بود که چنین اتفاقی بیفتد.
 وی خواستار تغییرات در زمینه اقتصادی شد و افزود: تغییرات باید در زمینه اقتصادی انجام شود و استعفای وزیران در حال حاضر نمی تواند مشکلات بیکاری جوانان و معیشتی مردم را حل کند.
شهریاری بیان کرد: در وزارت آموزش و پرورش آشتیانی به عنوان نفر جایگزین دولت در این مسئولیت کسی است که برای وزارت در دولت نهم معرفی شد ولی چون در فتنه۸۸ سابقه داشت رأی نیاورد.
نماینده مردم زاهدان ادامه کرد: در خصوص آموزش و پرورش معلمین کشور ناراضی هستند و از دیروز با نمایندگان تماس می گیرند که چرا از خود قشر معلمین برای وزارت معرفی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر دولت واقعا درصدد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، این اتفاق باید در قسمت اقتصادی کابینه می افتاد تا مشکلات اقتصادی مردم سریعتر حل شود.
دکتر حسینعلی شهریاری تاکید کرد: با این تغییرات متاسفانه مشکلات اقتصادی مردم به هیچ عنوان حل نمی شود و در خصوص وزیر فرهنگ و هنر نظری ندارم.
انتهای پیام/
 
 
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 423424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *