۰
امام جمعه چابهار درخطبه های نمازجمعه این هفته:

بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات باید به درستی انجام شود

امام جمعه چابهار گفت: عمل به دستورات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات باعث ارتقای سلامت، عدالت محوری، افزایش رأی دهی آگاهانه مردم، افزایش ثبات، پرهیز از بی نظمی و از همه مهمتر شفاف سازی انتخابات خواهد شد.
نماز جمعه چابهار
نماز جمعه چابهار
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: عمل به دستورات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات باعث ارتقای سلامت، عدالت محوری، افزایش رأی دهی آگاهانه مردم، افزایش ثبات، پرهیز از بی نظمی و از همه مهمتر شفاف سازی انتخابات خواهد شد.
وی افزود: باتوجه با اینکه سالروز تاسیس سازمان ملل متحد یا به تابیری سازمان حمایت از استکبار وظلم را در پیش رو داریم باید همیشه مانند امام راحل به کاپیتولاسیون یا همان حمایت از استبدادهای زورگو با تفکر مبارزه و مخالفت بنگریم که این همان منطق امام حسین(ع)است.
خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد :انسان باید با خود سازی کمال را از دست ندهد به طوریکه همیشه خواسته های نفس انسان به سوی خودبرتر بینی و ظلم سوق پیدا میکند و باید به مخالفت با آن پرداخت چراکه عقل و دین دستور به نیکی کردن می دهند.
وی گفت: انسان همواره باید توسط عقل از خواسته های حرام نفسانی دوری کند همانگونه که قرآن همگان را از ارتکاب معاصی و منکرات نهی می کند.
حجت السلام موسوی خاطر نشان کرد: همه باید در تلاش برای انجام واجبات و ترک محرمات باشند و این کردار باتوجه به خطبه۱۹۳ نهج البلاغه نیازمند شناخت راههای جهاد و مبارزه با نفس است و اگر انسان به این درجه از کمال رسید سعادتمند خواهد شد.
انتهای پیام/
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 423415
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *