امروز: پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶

اوقات شرعی

کاریکاتور/ درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!
درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!

سرویس : طنز و کاریکاتور
زمان : ۱۳۹۵/۷/۲۸ - ۱۴:۱۲
شناسه خبر: ۴۲۳۴۰۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۳/۱۰ - ۰۳:۴۳
اسامی فیلم‌های در دست تولید سینمای ایران اعلام شد
در حال حاضر، ۹۹ فیلم سینمایی مراحل مختلف تولید را سپری می‌کنند.
۱۳۹۶/۲/۳۰ - ۲۰:۱۰
ادامه رکورد زنی‌های «نهنگ عنبر»/ فروش ٥٥٠ میلیونی یک روزه در تهران
همزمان با رکورد زنی مردم در انتخابات، در سینما هم رکوردی جدید ثبت شد.
۱۳۹۶/۲/۷ - ۱۳:۰۵
اعتصاب پرسپولیسی‌ها به روز دوم رسید/ شاگردان برانکو تمرین نکردند
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین روز متوالی اعتصاب کرده و تمرین نکردند.
۱۳۹۶/۱/۱۹ - ۱۲:۵۰
بهار در بندر چابهار
۱۳۹۵/۷/۲۸ - ۱۴:۱۲
کاریکاتور/ درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!
درآمد ۱۹۰ میلیون تومانی پزشکان دولتی/ درآمد پزشکان متخصص ایران 7 برابر آمریکاست!
۱۳۹۵/۷/۲۸ - ۱۴:۱۱
کاریکاتور/ فیلم سینمایی، به‌جای پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال!
تلویزیون و شبکه سوم سیما علی‌رغم آنکه امتیاز پخش فوتبال‌های ملی را با قراردادهای سنگینی از بیت‌المال هزینه می‌کند، برخی از شهرستان‌ها از دیدن فوتبال محروم هستند و به جای آن فیلم سینمایی می‌بینند!
۱۳۹۵/۶/۹ - ۱۴:۵۳
بازار خودرو به «کما» می‌رود
در حالی بازار خودرو هنوز کم‌رمق و از رکود خارج نشده که خبرها حاکی از آن است که برخی از خودروسازان در اقدامی غیرقابل انتظار، قیمت محصولات خود را بالا بردند.
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۹
امحای کالاهای قاچاق به‌جز 13 بنز و پورشه!
امروز 400 تن کالای قاچاق در تهران و چند استان دیگر امحا شد. ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرده بود 13 خودروی لوکس قاچاق شامل تعدادی بنز و پورشه را له خواهد کرد! این ستاد فعلا از له کردن این خودروها ...
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۸
ایران رتبه نخست جهانی اسراف غذا را از آن خود کرد!
ایران باز هم رکورد زد!/ 15 میلیارد دلار دور زیر غذا در سال، ایران را در صدر جدول اسراف قرار داد!
۱۳۹۵/۶/۴ - ۱۴:۰۶
دلمشغولی دانشجویان امروز: سیگار و قلیان بجای دود چراغ!
در قدیم کسانی که اهل کسب علم و دانش بودند باید دود چراغ می‌خورند. اما این روزها دانشجویان، سرگرم استنشاق دود سیگار و قلیان هستند!/ رئیس سازمان امور دانشجویان: ۸.۵ درصد دانشجویان قلیان و ۷ درصد سیگار م...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها