۰
رحمانی فضلی:

با سوءاستفاده‌کنندگان از مساله قومیت‌ها به شدت برخورد می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه قومیت ها در کشور به بهترین شکل با صمیمیت و عشق به میهن با یکدیگر زندگی می کنند، گفت: هر کس یا جریانی بخواهد از مساله قومیت ها سوء استفاده کند با او و یا آن جریان به شدت برخورد خواهد شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه مقیمی قائم مقام وزیر و معاون سیاسی وزارت کشور و سامانی معاون پارلمانی این وزارتخانه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان حضور یافت.
شهریاری نماینده زاهدان سوالی در مورد علت عدم تقسیمات استان سیستان و بلوچستان به دو یا سه استان مطرح کرد و در توضیح سوالش، گفت: با توجه به فقر، عدم توسعه و وسعت بسیار زیاد این استان ضرورت دارد مرزبندی تغییر کند و به یک یا دو استان تقسیم شده تا بتواند ضمن کمک به توسعه منطقه مشکلات را رفع کند.
وزیر کشور در پاسخ گفت: هر کس یا جریانی بخواهد از مساله قومیت ها سوء استفاده کند با او یا آن جریان به شدت برخورد خواهد شد. قومیت ها در کشور ما به بهترین شکل با صمیمیت و عشق به میهن با یکدیگر زندگی می کنند. افتخار همه ما این است که تحت لوای جمهوری اسلامی هستیم.
وی گفت: وزارت کشور در زمینه تقسیمات کشوری به ویژه در تقسیمات استانی به هیچ عنوان ورود پیدا نکرده و سیاست دولت هم این نیست.
طبق گفته نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، شهریاری نماینده زاهدان از توضیحات وزیر قانع نشد و چون کمیسیون این سوال را منطقه ای تشخیص داد قرار شد اقدامات بعدی مطابق آیین نامه انجام شود.
انتهای پیام/ ایسنا
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 423398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *