۰
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

حتی اگر همه پروژه‌های گاز کشور بخوابد، زاهدان گازدار می شود

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: به مردم قول می‌دهم که اگر تمام پروژه‌های شرکت گاز کشور تعطیل شود، پروژه گازرسانی به زاهدان در موعد مقرر به پایان خواهد رسید
1
1
به گزارش چهاربهاران، مهندس عراقی درمراسم رونمایی از قرار داد آموزشی شرکت ملی گاز ایران و جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اعتماد مردم به دولت زمانی جلب می شود که مسئولین به آن چه که وعده می دهند عمل کنند.
وی با اشاره بر پیگیری های استاندار سیستان وبلوچستان در مورد پروژه گاز رسانی به این استان تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت رو به رشد این صنعت در این استان پهناور هستیم.
وی خاطر نشان کرد: در دولت های قبل بدقولی هایی در خصوص انجام پروژه گازرسانی در منطقه سیستان و بلوچستان بوجود آمد که باعث شد خط انتقال گاز در زاهدان معلق بماند.
وی در ادامه با اشاره براینکه این بدقولی ها بی اعتماد مردم را به دنبال داشته افزود: در حال حاضر عزم خود را برای گاز رسانی به سیستان و بلوچستان جزم کرده ایم که به قیمت تعطیلی خط انتقال گاز در تمام پروژه های کشورخط انتقال گاز را به زاهدان خواهیم رساند.
مدیرعامل شرکت گاز ایران در مورد اینکه دو مسئله اعتماد سازی و توانمند سازی باید در کشور نهادینه شود افزود: باید به مردم این استان اعتماد داد و با تمام توان بهار امسال به نقاطی که انشعاب و شبکه گاز دارند گاز رسانی شود.
این مسئول اذعان داشت: برای گاز رسانی به این منطقه از کشور از هر ریسکی استفاده شده و زمانی می توان گفت که به هدف خود رسیده ایم که مردم رضایت خود را اعلام کنند.
عراقی خاطر نشان کرد: نقطه ضعف بزرگ کشور از اول انقلاب تاکنون این بوده که مردم را به جای توانمند کردن خدمتگذار بار آورده ایم.
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در مورد پروژه گاز رسانی مراکز پرجمعیت تر در اولویت قرار دارد که توجیه اقتصادی گاز رسانی داشته باشد.
مديرعامل شركت گاز ايران همچنين گفت: در دولت قبل 30 كيلومتر از خط لوله گاز "صلح" ايران به پاكستان اجرا شده و هر زمان دولت پاكستان اعلام آمادگي كند، جمهوري اسلامي ايران آماده صادرات گاز به اين كشور خواهد بود.
وي گفت:  براي آموزش كار آفرينان با استفاده از آموزش هاي سازمان هاي مراكز نوآوري و رشد برنامه هایی اجرا خواهد شد.
وی گفت: جهاد دانشگاهی ظرفیت توانمند سازی نیروهای کار آفرین  و کار آمد را دارد.
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 423397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *