۰
به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته صورت گرفت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سیستان وبلوچستان و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی

به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله منعقد شد.
14
14
به گزارش چهاربهاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان‌یافته و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در شش ماده، سی بند و یک تبصره به امضاء رسید.
از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می‌توان به اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، کاربردی مورد نیاز وتدوین دانش فنی، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، جشنواره‌ها و کنفرانس‌های علمی مشترک، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان فکری تجربی، پژوهشی آزمایشگاهی کارگاهی کتابخانه‌ای ارتباط بین‌المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، حمایت از ایده‌های نو و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط اشاره کرد.
به کارگیری توانمندی‌های فناوری دانشگاه برای رفع نیازهای پژوهشگاه، انجام بازدیدهای متقابل علمی، برای دانشجویان و مدیران سازمان و راه‌اندازی نشریه مشترک نیز از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 423365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *