۰
امام جمعه شهرستان چابهار در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان چابهار:

فرهنگ مقاومت الهام گرفته از هشت سال دفاع مقدس است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: فرهنگ مقاومت و کسب عزت و عظمت در سایه هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.
125
125
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سیدمحمد موسوی در آیین صبحگاه مشترک در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن حربه های زیادی برای اجرای سیاست های خودش در منطقه به کار برد اما خوشبختانه به دلیل وجود فرهنگ مقاومت و دفاع که برگرفته از فرهنگ مقاومت ایران اسلامی است، نتوانست موفق شود.
وی افزود: تمام مشکلات درون و بیرون کشور با صبر و مقاومت نتیجه می دهد اگر نصرت الهی بیاد دشمن هیچ غلطی نمی تواند کند منتها باید ما وارد میدان بشویم و برسیم به آنجایی که ما فرمان خدا اجرا کنیم.
وی بیان کرد: اگر ما مطیع اوامر خدا شدیم اگر به استقامت و مقاومت دست یافتیم آنجاست که خدا ما را یاری می کند آن موقع هیچ کسی نمی تواند شما را سرکوب کند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رسالت امروز ما زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و ایثار و انتقال آن به کشورهای منطقه است تا همه در برابر استکبار مقاومت کنیم.
امام جمعه چابهار با اشاره به نقش سپاه تصریح کرد: امروز به لطف الهی ما دارای یک سپاه قدرت مند هستیم که در مکتب هشت سال دفاع مقدس درس صبر را آموخته است و مقتدرانه درمقابل استکبار می ایستد.
 حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: درپی این عزت و عظمت ماست که در سایه آن مقاومت هشت ساله دفاع مقدس که پشت سر رهبر و ولایت حرکت کردیم به دست ما آمده است و ان شاء الله این اقتدار را که دارای ارتشی و سپاه و بسیج و قوای انتظامی هستیم و این نعمت امنیت که در اختیار ماست و به برکت این اقتدار به دست آمده قدرشناس باشیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 423318
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *